Liebherr CNPef 4333-20 staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNPef 4333-20 staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

kijege 21-06-2023

moet telkens 48 uur ontdooien

Na een jaar hield de no-frost ermee op. Dit was een lastig moment omdat het juist erg warm was en de diepvries redelijk vol was. Er werd me aangeraden om de ijskast 24 uur uit het stopcontact te halen en te ontdooien. Dit heeft even geholpen. Echter nu in juni, de volgende zomer , weer hetzelfde euvel en de Liebherr man zei me nu dat ik niet 24 uur maar 48 uur de stekker eruit had moeten halen!
Tevens wilde hij de fout bij ons leggen doordat we de handleiding niet goed hadden gelezen en we de no-frost optie telkens moesten aanzetten.
Liefst wil ik een ijskast die het gewoon doet zonder fratsen. Tevens maakt de ijskast een zeer vreemd kreunend geluid als die aansluit.

Minpunten

• moet 48 uur uit het stopcontact bij warm weer
  • maakt vervelend kreunend geluid
  • moet de hele handleiding lezen

kijege 11-07-2023

Ik heb contact gehad met de servicedienst. Mij is aangeraden om (na 4 keer ruim 24 uur) de ijskast 48 uur uit te zetten. En dan na 48 uur de ijskast aan te zetten en vervolgens een hele tijd wachten totdat deze is afgekoeld. En wanneer dingen in de diepvries wordt gezet om 6 uur van te voren op de superfrost knop te drukken.
Veel spijt met deze aankoop en in het vervolg zal ik geen nofrost apparaat kopen van dit merk.

Officiële reactie van Liebherr 22-06-2023

Goedemorgen Kijege, wij hebben in ons systeem geen melding van de CNPef 4333 met uw naam kunnen vinden. Heeft u contact gehad met onze eigen servicedienst? Een NoFost is namelijk helemaal niet aan of uit te zetten. NoFrost is onderdeel van de werking van het apparaat. Wellicht is het verstandig om even contact op te nemen met onze eigen servicedienst op 0297 - 23 99 55 of service@buram.nl

n**********@g******** 10-05-2022

Mooi en kwalitatief!

Mooi design, goede koeling, eenvoudig deuren omhangen. Kortom, een goed aankoop.

• Koeling
  • Kwaliteit

Ria 28-02-2022

Moderne koelvriescombinatie rvs

Koelvriescombinatie met moderne rvs uitstraling. 3 doorzichtige lades in het vriesgedeelte dus erg overzichtelijk. Het koelgedeelte heeft één grote groentelade, 3 glazen plateaus en een ijzeren flessenrek dat verwijderd kan worden. In de deur zijn 3 hangbakken voor flessen en melkpakken. Eierwekker zit er ook bij. Netjes verpakt bij levering. Makkelijk te installeren met stelpootjes en makkelijk in te schakelen. Koel en vriesgedeelte onafhankelijk van elkaar te gebruiken. Dus bij vakantie kan het vriesgedeelte gewoon in bedrijf blijven terwijl het koelgedeelte uitgeschakeld kan worden. Prima aankoop!

Pluspunten

• Moderne uitstraling
  • Koel en vriesgedeelte onafhankelijk te gebruiken
  • Grote groentelade
  • Hangend flessenrek
  • Doorzichtige vrieslades

e********@h********** 30-01-2022

Goed koelend & mooi edelstaal

Het is een mooie koel-vriescombinatie om te zien, de staalgrijze buitenkant geeft een mooi effect in de keuken. Koelt en vriest goed met voldoende ruimte! Ik vind ook dat je hem makkelijk open kunt krijgen met de geïntegreerde handvaten aan de zijkant. Enig minpuntje, en daardoor het cijfer 9, is dat hij steeds periodes op de dag toch redelijk geluid maakt. En ik heb een open woonkamer/ keuken, dus dat is gehorig. Maar opzich moet het ook even wennen.

Pluspunten

• Edelstalen buitenkant
  • Geïntegreerde handvaten langs zijkant
  • Voldoende ruimte

Minpunten

• Steeds periodes op de dag gehorig

h***@l****** 10-12-2021

Bevalt erg goed een echte aanrader

Zeer solide koel-vries combinatie met handige deurgrepen en mooi afgewerkt. Deze aangeschaft als opvolger van onze eerdere koel-vries combinatie van Liebherr die een tweede leven heeft in de familie. kortom een topproduct

Pluspunten

• energie zuinig
  • slimme ruimte

Johan 04-12-2021

Pas binnen en bevalt nu al goed

Als vervanger van een oud beestje hebben we voor deze koel-vries combinatie gekozen. De koelkast heeft een luxe uitstraling en staat daarmee mooi in onze keuken. Daarnaast was de wens een groter vriesgedeelte te hebben zonder dat deze meteen de helft van het apparaat inneemt; precies wat dit model dus heeft. Wat verder ook mooi meegenomen is, is dat dit apparaat erg stil en energiezuinig is. Voor ons dus de perfecte match.

Pluspunten

• Luxe design
  • Veel koelruimte
  • Veel vriesruimte
  • Stil
  • Zuinig

Minpunten

• Nog niet ontdekt

j*@s******** 06-11-2021

Kwaliteit gaat boven alles.

Bij het zoeken naar een nieuwe koel-vriescombinatie kwam deze Liebherr als beste uit de bus.
Dit betrof de kwaliteit waarvoor Liebherr bekend staat, alsmede de uitstraling, de juiste verhouding vries/koelgedeelte. Maar 3 vrieslades, voor ons genoeg en dat de combinatie was uitgerust met no Frost.

Pluspunten

• No frost. Klein vriesgedeelte, 3 laden.

Ans 09-10-2021

Liebherr,daar wordt je gelukkig van.

Veel gebruikt in de horeca, dus betrouwbaar. Uiterlijk mooi.
Zeer stil. Goede verlichting in de ijskast.

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• Prijzig

j*********@g******** 29-09-2021

bevalt goed en makkelijk in gebruik te nemen

de koel vries combinatie ziet er goed uit, met de gebruiksaanwijzing makkelijk in gebruik te nemen en is snel op temperatuur voor de eerste vulling.

m*********@t********* 26-09-2021

Zeker een aanrader

Ik heb voor Liebherr gekozen, omdat ik denk dat Liebherr specialist is op het gebied van koelkasten/vriezers. Liebherr legt zich alleen maar toe op de productie van koelkasten/vriezers in tegenstelling tot andere fabrikanten van huishoudelijke apparatuur. Ik heb de non-frost koel/vriescombinatie nog maar kort in huis, maar ben nu al tevreden. Hij koelt en vriest uitstekend en maakt nauwelijks geluid.

Pluspunten

• Maakt nauwelijks geluid
  • Handige indeling

s********@p******** 30-07-2021

Top koelkast

Mooie koelkast, ruim, grote groentelade en niet te vergeten energieklasse C ( nieuwe tabel ). Koelkast is stil en wat fijn is dat je het koelgedeelte evt kunt uitschakelen apart van het vriesgedeelte. Kortom een fijne koelkast waar we zeker lang plezier van gaan hebben.

Pluspunten

• ruim
  • energiezuinig
  • mooie kast
  • grote groentelade

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken